perjantai 15. toukokuuta 2015

Toiset kisakynnet

Toiset kisakynnet eetteriin! Eilen kävin taas Kristan luona lakkailemassa ja tällaiset viritelmät sain aikaan. Ensimmäistä kertaa käytin vinyyleitä. Viivat eivät kyllä ole suorassa, mutta kisameininkiä sellainen ei tasan tarkkaan haittaa. (Miksi en ole aiemmin uskaltanut käyttää vinyyleitä??)

Pikkurillissä monta kerrosta OPIn LAMBia, kiitos suhrauksieni.
Valkoinen lakka on KoneHelsingin Snow White, jota on kaksi kerrosta. 
Raidat tein Color Clubin Baldwin Bluesilla. Blues myös etusormessa ja peukalossa kahdella kerroksella.
Glitterlakka on Dollish Polishin Drooling Over You Polish. Sitä laitoin myös kaksi kerrosta.
Minä joko ostan tuon glitterlakan itselleni, tai sitten vahingossa pöllin sen Kristalla, haha. 


Nämä lakkaukset on taas tosi kivat. Tykkään itse näistä niin paljon!


Jääkiekkohullu kiittää ja kumartaa!

12 kommenttia:

  1. Tuo glitterlakka olis ollut ainoa minkä olisin voinut kotiuttaa bloggaajakokoelmasta. <3 jos sä pöllit sen itelles, nii mä voin sitte lainata sitä sulta :)

    VastaaPoista
  2. Harmitus että Suomen pelit loppu eiliseen peliin :(. Mutta nämä kynnet on tosi mainiot :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmittaa kyllä kovasti! Mutta ei voi mitään.
      Kiitos!

      Poista
  3. Mulle tulee näistä kynsistä vähän sellainen merellinen tai siis seilorifiilis! :) tosi nätit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Nää on tällaset vahinkoseilorit myös. :D
      Kiitos!

      Poista
  4. Mulle tuli myös vähän merellinen fiilis näistä :) Kauniit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kieltämättä nämä on sellaiset seilorimaiset...

      Poista
  5. Tuo Drooling over your polish on kyllä kaunis! Se on ollu mun ostos listalla ilmestymisestään asti, ehkä mä vielä joku päivä saan aikaseks hankittua sen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, joo! Kyllähän noita lakkoja on, jotka haluais, muttei saa hommattua... :D

      Poista