keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Starlight Blogger Award- haaste

Sain puolisen vuotta sitten tämän haasteen Mallelta. Hyvinpä oon saanu mitään aikaseksi! Nyt, kun mun kynsikuvat on omalla koneella ja oma kone jossain hukassa muuton jäljiltä, niin ajattelin tehdä tän haasteen. Postaus ilman kuvia, jee.:D


1. Mistä olet kiitollinen juuri nyt?
Olen kiitollinen siitä, että elän. Olen kiitollinen miehestäni. Olen kiitollinen siskostani ja hänen pienestä pojastaan. Olen kiitollinen rakkaista ystävistäni. Olen kiitollinen ihanasta kummitytöstäni. Olen kiitollinen kaikki mehut vieneestä muutosta, koska nyt emme enää asu hometalossa. Oikeastaan voisi sanoa, että olen kiitollinen ihan kaikesta elämässäni, niin hyvästä kuin pahasta. Olen kiitollinen jopa siitä, että yliväsyneenä useimmat aamut alkaa itkulla. :D

2. Minkä valinnan tai asian haluaisit muuttaa elämässäsi, jos pystyisit?
En muuttaisi mitään. Minä en olisi minä ilman kaikkea kokemaani ja tekemääni. Niin se vain on.

3. Mikä sinun mielestäsi on elämän tarkoitus?
Ensimmäisenä tulee mieleen se, että elämä on tarkoitus elää niin, ettei kuollessaan tarvi katua mitään tekemäänsä tai tekemättä jättämäänsä. Koen myös, että mun elämän yks tarkoitus on olla tiennäyttäjä/tienraivaaja sisaruksilleni ja ehkä muillekin ihmisille. Oon sukeltanu yksin kylmään ja pimeään, jotta löytäisin itseni, kohtaisin elämäni kauhut ja traumat ja saisin paremman elämän. Toivon, että sisarukseni uskaltaisivat myös tehdä sen itsensä takia. Minä oon selvinny sukelluksesta, joten he tietävät nyt, että siitä voi selvitä, jos vain uskaltavat kohdata asiat.


Tää haaste on tainnu kiertää aika hyvin joka paikassa. Napatkoon tämän hän, joka haluaa sen tehdä.

1 kommentti:

  1. Sepä se, itselläkin haasteet välillä venähtää. Kiva kuitenkin lukea milloin tahansa tällaisia postauksia. Kolmas vastaus sai nyökyttämään päätäni. Juuri näin! Vaikeuksien kautta voittoon ja esimerkkinä ja tien raivaajana muille. Olet vahva ja rohkea!

    VastaaPoista