maanantai 19. maaliskuuta 2018

Pakko saada

Kuin monelle tulee joskus sellainen olo, että jokin asia on pakko saada ja se ei lähde mielestä pois? Mulle tuli sellainen viime viikolla kahdesta eri asiasta. 

Ensimmäinen tuli siitä, kun instassa kattelin instastooreja ja eräs seuraamani henkilö oli laittanu stooriin kuvakaappauksen spotifystä ja taustalla lauloi upeaääninen nainen. Mun oli pakko palata kuunteleen uudelleen se instastoorin pätkä, koska siinä äänessä oli jotain. Seuraavaksi aukaisin Youtuben ja etsin sieltä kyseisen laulajan. Kuuntelin pari biisiä ja kuuntelin toisenkin kerran. Olin myyty! 

Tää laulaja on Sheridan Smith. Hän on viime vuoden puolella julkaissut esikoislevyn. Se levy mun on pakko saada. Googletin vähä lisää ja kävi ilmi, että Sheridan on esiintynyt Cilla Black- nimisessä sarjassa. Sillon mulla välähti. Mulla on se sarja tallennettuna digiboxilla. En oo vaan saanu katottua sitä vielä. Pitää ottaa asiaksi kattoa sekin.

Koska mun on pakko saada tää levy, niin mää käyn vielä ostamassa sen. Asia pyörii mielessä joka päivä samalla kun Youtubesta ne muutamat siellä olevat kappaleet.



Sitten se toinen pakko saada. Varmaan monikin on törmännyt uutiseen, että Johanna Kurkela ja Nightwishin Tuomas Holopainen ja Troy Donockley ovat yhdessä julkaisseet levyn Auri- nimisenä yhtyeenä. Minä rakastan Holopaisen musiikkia, erityisesti Scrooge- musiikkia, jossa myös Kurkela laulaa. Siksikin tää uutinen kiinnosti ja Youtubeen kun tuli Auri-levyn sinkkuja niin pitihän ne mennä kuuntelemaan. Ja kuunneltuani oli taas se olo, että pakko saada tää levy. 

Hauskasti tässä kävi niin, että kun Facebookissa päivittelin, että pakko saada tää levy niin eräs kaimani tykkäs tästä ja siitä se idea lähti. Meillä on nyt kaiman kanssa treffit ens perjantaille Levykauppa X:ään ostamaan levy, kun se sinä päivänä julkaistaan. Voi olla, että samalla reissulla ostan myös Sheridan Smithin levyn.




Mistä asioista teille tulee pakko saada- olo? Mulla nykyään jostain syystä vain musiikista. Viime vuonnakin ostin muutaman levyn ton pakko saada- tunteen takia. Muun muassa Jarkko Aholan Romanssi ja Tarja Turusen From Spirits and Ghosts ovat kotiutuneet sen takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti