tiistai 25. joulukuuta 2018

Vuoden 2018 parhaat

Zaza's Petals- blogista bongasin tällaisen haasteen tehdä tästä vuodesta tällainen kooste ja minä kun tykkään tehdä haasteita, niin tartuin tähän!


Paras muisto
Ööh. Ehkäpä omat synttärini tammikuulta!



Ruokakokemus
Kun kävin sushilla tokaa kertaa elämässäni joulukuussa



Asia
Se, että tekemäni kova työ itseni kanssa on ruennut kantamaan hedelmää ja näkymään minussa.

Tyyppi
Jos joku on pakko sanoa, niin ehdottomasti minä itse!

Matka
Ainut yönylimatka minkä tein tänä vuonna, oli Koillismaalle huhtikuussa, joten sanotaan se.



Tv-sarja
Höh. Tää on vaikea. Ehkä eniten oon saanut Jenny+- sarjasta.

Päivä
Ehkä se, kun syyskuussa käytiin Haaparannan Ikeassa ja 4h pähkäilyn jälkeen oltiin viimein saatu päätettyä, mikä sohva meille tulee ja ostettiin se.



Bileet
No ku en oo bileihminen ni sanon tähän kummitytön synttärit elokuulta!



Harrastus
Lukeminen ehdottomasti ja aina ja ikuisesti!



Elämän sisältö
Terapiassa käyminen, koska sen avulla kasaan itseäni. Työ on todella ruennut kantamaan hedelmää ja alan vähitellen olemaan se ihminen, joka minun olisi pitänyt saada olla jo ajat sitten.


Sellaisia parhaita oli minulla! Mites teillä?

2 kommenttia: