tiistai 3. helmikuuta 2015

Army Green x2


Kaksi Gina Tricotin Army Greenillä tehtyä lakkausta. Molemmissa lakkauksissa Army Greeniä kaksi kerrosta kynnellä.

Ensimmäinen oli kamala omasta mielestäni. Laitoin Armyn päälle kerroksen Dependin Flickering Staria ja lakkauksesta tuli niin tumma, etten kestänyt sitä kuin ehkä tunnin ennen kuin poistin sen... Glitterlakassa oli niin tiuhassa nuo jutut, että se meni pieleen Armyn kanssa.


Toisessa lakkauksessa Armyn päällä on Maybellinen White Splatter. Tämä lakka passasi hyvin armeijan vihreän päälle. Tästä lopputuloksesta tykkäsin niin paljon, että viihdyin monta päivää sen kanssa. 



Täytyy silti sanoa, ettei tummat lakkaukset ole minun juttuni ollenkaan! Armyn poistuttua kynsiltä piti heti lakata ihanan hempeällä vihreällä.

12 kommenttia:

  1. Kummatki yhdistelmät näyttää mun mielestä hyviltä! :)

    VastaaPoista
  2. Ai säkin oot kotiuttanut Army Greenin! :)
    Mä tykkään kyllä tuosta ekasta lakkauksesta, mutta mä oonkin tällainen synkistelijä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, on Army mulle eksyny. Ihmeekseni voin todeta, että tykkään siitä kovasti, vaikka onkin niin tumma lakka. Ehkä se johtuu siitä vihreästä. :D

      Poista
  3. Voi miulla on taas jäänyt useammat kynnet täältä väliin o.O
    Mutta kauniilta ne näyttävät kaikki, ihastuin noihin edellisiin lumiuhiutalekynsiin ♥
    (En jaksa alkaa kommentoimaan joka postaukseen nyt erikseen xD)
    Mie kotiutin kans tämän army-lakan alelaarista, kynsille en vain ole ehtinyt tätä lakata vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Onneksi nää postaukset ei karkaa mihinkään täältä... :D

      Poista
  4. Kauniita kynsiä! Mä tykkäsin myös tuosta toisesta yhdistelmästä enemmän :) se on jotenkin raikkaampi :)

    VastaaPoista
  5. Armeijan vihreä lakkaa kuulostaa oikeen hyvältä, jään odottamaan sun seuraavaa siirtoa :)

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä molemmat vaihtoehdot näyttää hyvältä, vaikka jälkimmäisestä itsekin tykkään enemmän :)

    VastaaPoista