tiistai 12. elokuuta 2014

Mies vastaa täälläkin

Kyselin Mieheltäni nämä jutut huvin vuoksi... :D Minulla kun ei nyt lakat siirry itsestään pullosta kynsille. Idean tähän sain tästä postauksesta.

1.Mitä tarkoittaa skittlette?
Mies: Karkki
Minä: Okei *naurua*

2.Mitä ovat jelly, creme, glitter, crelly ja shimmer?
Mies: Jotaki kynsijuttujuttujuttuja
Minä: Joo-o

3.Luettele kolme eri kynsilakkamerkkiä, jotka tiedät?
Mies: Mää kysyn Kataroomalta
Minä: Naurua

4.Luettele kolme eri kynsilakan nimeä jotka muistat?
Mies: Saako luntata?
Minä nauran edelleen.

5. Millä välineellä on kaikkein "turvallisinta" lyhentää kynsiä?
Mies: Saksilla
Minä: Niin Mies tekee aina

6.Millä kotoa löytyvillä tarvikkeilla kynsiä voi koristella?
Mies: Liimalla ja paperilla
Minä: ?

7. Mitä eroa on kynsien lakkauksella ja geelilakkauksella?
Mies: Ei mitään
Minä: Okei

8.Minkälaiset ovat rakennekynnet ja kuinka ne tehdään?
Mies: Irtokynnet, jotka liimataan päälle
Minä: No joo

9.Kuinka monta kynsilakkaa minä omistan ja missä säilytän niitä?
Mies: Viimeisin raportti oli tasan sata. Epäilen, että ne ovat lisääntyneet sen jälkeen. Tuossahan nuo on pöydällä.
Minä: Jep jep :D

10.Mitä eroa on asetonittomalla ja asetonillisella kynsilakanpoistoaineella?
Mies: Toisessa on asetonia ja toisessa ei.
Minä: Totta

Hihitys :D Ei oo kovin kärryillä näistä jutuista mun Mies... :D Kuitenkin hän ehdottelee värejä yms. jos en osaa itse päättää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti