maanantai 8. lokakuuta 2018

Joulukalenteripohdintaa

Koska joulu lähestyy ja itselleni joulussa ei ole mitään muuta mukavaa kuin joulukalenterit, niin aloin googlailla, että minkäslaisia teejoulukalentereita olisi tänä vuonna tarjolla. Todennäköisesti minulla on taas useampi joulukalenteri. Viime vuonna minulla oli kaksi teejoulukanteria. 

Teejakahvikauppa.fi- sivuilta löysin joulu-osiosta kahdenlaisia teekalentereita ja myös yhden kahvijoulukalenterin! Vitsit! Alkoi kuulkaa houkuttaan minua. Hintaa on näillä kalentereilla 20-30e eli ovat vähän kalliimpia.



Ruohonjuuresta ostin viime vuonna Pukkan teejoulukalenterin. Ruohonjuuresta olen ostanut aiempina vuosina myös Sonnentorin ja English Tea Shopin teejoulukalentereita. Vielä sivuilla ei näkynyt tämän vuoden tarjontaa. Edellisen vuoden tuotteet näkyivät kyllä. Näillä kalentereilla on hintaa 10-15e.



Nordqvistiltä tuli viime vuonna teejoulukalenteri! En ostanut sitä silloin, mutta houkuttaa se kyllä vieläkin. Itse kun en juo mustaa teetä, niin se on vähän estänyt minua tämän kalenterin suhteen. Toisaalta, voisin mustat teet jättää vierasvaraksi tai juottaa miehelleni. :D Tämä kalenteri ei olisi edes kallis. Hintaa 7,50e.



Kalentereita on voinut ostaa myös Sokokselta ja Hyvinvoinnin tavaratalosta. Linkit vie tuotteiden vanhoille sivuille.

Sitä vielä mietin, että onko muunlaisia joulukalentereita kuin kosmetiikka-, suklaa-, lelu-, lastensälä-, olut-, viski- ja teekalentereita? Ja tietenkin perinteinen kalenteri, josta luukun takaa paljastuu jokin kuva. Glitterillähän oli kyllä viime vuonna korukalenteri. Mutta mitään muita? Minulle kieltämättä kelpaisi korvisjoulukalenterikin. Kosmetiikkakalenterit ei innosta enää, koska astman takia olen paljon hajuherkempi kuin ennen astman puhkeamista. Tietääkö kukaan muunlaisia kalentereita?

Näillä näkymin haluaisin tänä vuonna English Tea Shopin, Pukkan ja Nordqvistin teejoulukalenterit. Plus tuo kahvijoulukalenterikin houkuttaa kovasti! Mitä kalentereita te haluatte? Oletteko jo jopa hommanneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti